• 06.12.22, 08:00

Krista Teearu: nõuanded raamatupidamise teenuse kvaliteedi tagamiseks

Kliendile kvaliteetse raamatupidamisteenuse pakkumiseks peab teenusepakkuja aru saama, mida klient temalt ootab - teenuse sisu tuleb kliendiga läbi rääkida ja ka hinnas kokku leppida.
Raamatupidamisbüroo Robby & Bobby partner, raamatupidamise teabevara peatoimetaja Krista Teearu
  • Raamatupidamisbüroo Robby & Bobby partner, raamatupidamise teabevara peatoimetaja Krista Teearu Foto: Raul Mee
Uuringute kohaselt on kliendi ootused raamatupidajale ja raamatupidamisettevõttele järgmised:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.03.25, 08:52
Finantsküsimused, millega tasub kindlasti raamatupidaja poole pöörduda
Iga ettevõtja jaoks on oluline, et tema finantsandmed oleksid õigesti kajastatud ja vastaksid seadusandlusele, aga see pole sugugi ainus, kuidas hea raamatupidaja oma klienti aidata saab. Raamatupidamisbüroo K&R Äriteenused OÜ juht Karin Buström nendib, et küsimusi tekib nii seoses erinevate kulude, seadusemuudatuste kui ka ettevõtte rahavoogude haldamisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele