• 06.12.22, 08:00

Krista Teearu: nõuanded raamatupidamise teenuse kvaliteedi tagamiseks

Kliendile kvaliteetse raamatupidamisteenuse pakkumiseks peab teenusepakkuja aru saama, mida klient temalt ootab - teenuse sisu tuleb kliendiga läbi rääkida ja ka hinnas kokku leppida.
Raamatupidamisbüroo Robby & Bobby partner, raamatupidamise teabevara peatoimetaja Krista Teearu
  • Raamatupidamisbüroo Robby & Bobby partner, raamatupidamise teabevara peatoimetaja Krista Teearu Foto: Raul Mee
Uuringute kohaselt on kliendi ootused raamatupidajale ja raamatupidamisettevõttele järgmised:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele