• 19.07.21, 07:00

Kogemuslugu: Finantspetturid üritasid petta pangajuhti

Petturid on viimasel ajal hakanud aktiivselt inimestele helistama. Petturite õnnetuseks valisid nad ohvriks Luminori tehnoloogiajuhi Ilja Sovetovi, teeseldes, et helistavad tema panga pettuste tõkestamise üksusest. Jagame tema kogemust hea elulise näitena, et selgitada, kuidas sellised pettuskatseid ära tunda.
Kogemuslugu: Finantspetturid üritasid petta pangajuhti
  • Foto: Pixabay
Ilja Sovetovi kogemus algas kõnega kohalikult numbrilt. Naishääl teatas, et helistab teise panga pettuste tõkestamise osakonnast. „Ta küsis mult, kas ma proovisin just 300-eurost makset teha. Ta teadis mu nime. Taustal oli kuulda kõnekeskuse hääli,“ meenutas Sovetov. „Ta ütles, et neile laekunud maksekorralduse summa oli minu kontojäägist suurem ning nad olid sellepärast mures ja blokeerisid selle.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele