• 16.01.21, 08:55

Viis põhjust, miks tänu ja kiitus võiksid olla igas ettevõttes kõrgelt hinnatud

Kui sageli me mõtleme, et üks või teine kolleeg teeb head tööd või midagi muud väga hästi, aga mitte kunagi seda välja ei ütle? „Ta ju teab isegi, et ta teeb seda hästi,” kuuleme endale ütlemas. Jah, võimalik, et ta teab ise neid asju, milles ta tugev on. Samas inimene ennast kõrvalt ei näe ja kõike ei saa ka ise tähele panna. Samuti on eriliselt hea tunne, kui keegi teine ka märkab meie pingutusi ja meile selle eest oma lihtsa „Tänan sind” ütleb.
Viis põhjust, miks tänu ja kiitus võiksid olla igas ettevõttes kõrgelt hinnatud
  • Foto: RF._.studio
Mõned aastat tagasi viisime ühes organisatsioonis läbi töötajate tagasiside uuringu, millest tuli esile selgelt see, et inimesed ootavad rohkem tagasisidet ja tänu. Isegi kui juttu on nende tavapärastest tööülesannetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele