• 22.10.20, 07:00

Raamatupidamisteenust ei hinnata ainult tehniliste teadmiste alusel

Koroonakriisist väljusid võitjatena need, kes panustasid juba enne pandeemia puhkemist kaugtööle, meeskonnale ja teistest riikidest kiirinfo võimekusele, ütleb BDO Eesti AS juht Sulev Luiga. Sektori üks probleem on pikka aega olnud see, et väga paljud inimesed arvavad end seda valdkonda tundvat tasemel, et võiksid osutada raamatupidamist teenusena. Eesti Raamatupidajate Kogu korraldab mitmendat aastat kutseeksameid. Kas kutseeksamite korraldamine on aidanud pädevusi kasvatada? Kas turu korrastumine on alanud?
Sulev Luiga, BDO Eesti
  • Sulev Luiga, BDO Eesti
Esmalt on vaja mõista, et kliendi vajadused ning sedakaudu ka optimaalsed nõuded teenuse osutajale on erinevad. Oleks naiivne arvata, et raamatupidamisteenust hinnatakse ainult raamatupidamistehniliste oskuste ja teadmiste alusel. Võib isegi väita, et sügavate ja ajakohaste raamatupidamistehniliste teadmistega teenuste tellijaid on küllaltki vähe ning trend on pigem kõrge teadlikkusega tellijate vähenemise suunas. Selle põhjuseks on andmetöötluse kasvav automatiseerumine, tekkepõhiste raamatupidamispõhimõtete keerukuse kasv, raamatupidamisinfo ja -aruandluse aktuaalsuse vähenemine võrreldes alternatiivsete infoallikatega jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele