• 14.03.12, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti iseteenindus  kättesaadav ööpäevaringselt

Alates märtsist on Eesti Postil avatud veebipõhine iseteeninduskeskkond Post24, kus pakke saab eelvormistada kodust või töölt lahkumata ööpäevaringselt.
“Kogu maailmas liigub selles suunas, et muuta teenused 24 tundi kättesaadavaks. Post24 iseteeninduskeskkond teeb ka kõik paki- ja kirjateenused ööpäevaringselt kättesaadavaks. See eristab meid selgelt konkurentidest,“ selgitas Eesti Posti logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel.
Iseteeninduses saab kombineerida kõiki Eesti Posti pakiteenuseid ja tänu eelvormistamisele väheneb paki üleandmise aeg pakiautomaadi juures, postkontoris või kullerit järgi tellides.
Iseteeninduses on võimalik lihtsalt ja mugavalt eelvormistada nii kullersaadetisi kui ka pakiautomaadi ja postkontori kaudu saadetavaid pakke. Saadetiste maksimumkaaluks on 30 kg, kasutusel on neljas mõõdus pakid. Tasumine toimub pangalingi kaudu ning aadressikaardid saab samas välja printida ja peale kleepida.
Saatmise täiendavaks lihtsustamiseks on võimalik luua iseteeninduse konto. Sel juhul on saatja andmed eeltäidetud, saab salvestada saaja kontaktandmeid, vaadata tehtud tehinguid ja jälgida paki teekonda.
Eesti Postil on üle riigi enam kui 400 saadetiste väljastuspunkti, neist 38 on pakiautomaadid. Pakiautomaadid on Eesti kõige soodsam pakiteenus.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele