Maksu- ja Tolliamet alustab sellest nädalast maksukontrolli läbinud ettevõtete hulgas tagasisideküsitluste läbiviimist.
Küsitluse eesmärgiks on saada tagasisidet kontrolli läbiviimise korrektsuse, koormavuse ja muu osas, samuti on oodatud ettepanekud kontrollitegevuse parandamiseks. Elektrooniline, Internetis täidetav küsimustik, edastatakse kvartali lõpus sama kvartali jooksul kontrolli läbinud ettevõtetele, sellele vastamine on vabatahtlik.
Maksu- ja Tolliameti teenindusosakonna juhataja Reet Reismaa ütles, et Maksu- ja Tolliamet on eelkõige teenindusasutus ja seetõttu on meile oluline saada klientidelt objektiivset tagasisidet. "Antud info võimaldab meil mõista, kas kliendid on pakutava teenusega rahul ning sellest lähtuvalt saame oma kontrolliprotsesse veelgi parandada, " lisas Reismaa.
Maksu- ja Tolliamet viis 2006. aastal läbi 2011 maksukontrolli ning määras kokku üle 424 miljoni krooni täiendavalt tasumisele kuuluvaid makse. Vabatahtlikult, ilma maksuotsuseta, parandasid kontrollitavad isikud maksudeklaratsioone üle 183 miljoni krooni ulatuses, arvuliselt korrigeerisid kliendid ise maksukohustusi 4/5 juhtudel.
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.