Kui küsida raamatupidajatelt, mis muudaks nende töö lihtsamaks, kiiremaks ja mugavamaks, siis vastavad neist paljud, et eelkõige ostuarvete automaatne haldamine. Telema eFlow pakub just sellist lahendust.
Telema eFlow on lahendus ostuarvete elektroonseks kinnitamiseks ja kulude jaotamiseks. Lihtsustatult öeldes on võimalik Telema eFlow lahenduses automatiseerida ostuarvetega seotud protsesse. E-arved on võimalik saata otse kinnitusringile, kuid PDF-arvete puhul aitab käsitööd vältida ja arve andmeid sisestada robot. Lisaks korduvkasutatavatele kinnitusringidele, võimaldab Telema eFlow automatiseerida ka kinnitamist ja kulujaotust, õpetades robotile keerukamaid reapõhiseid reegleid. Kõik see muudab arvete arvete liikumise kiireks ja läbipaistvaks ja mis kõige olulisem - välistab aeganõudva käsitöö.
Sellegipoolest kulub mitmetel ettevõtetel tööd ja aega arvetega seotud käsitöö peale ja see on üsna kulukas. PDF või paberarve puhul kulub ühe arve avamise, andmete sisestamise, kinnitamise, kontrolli ning muude vajalike tegevuste peale keskmiselt 30 minutit. E-arveid kasutades on võimalik säästa iga arve käsitlemiselt lausa 25 minutit. Niisiis on võimalik
protsesside automatiseerimisega kiirendada ostuarvete menetlemist suisa 6 korda. Lisaks sellele hoida töötajad motiveerituna kõrvaldades käsitöö, muutes töövoo sujuvamaks ja sellest tulenevalt vähendada ka ettevõtte kulusid.
eFlow võtmesõna – usaldus
Ettevõttes on andmete liikumise kiirus ja töökindlus võtmetähtsusega. Siinkohal võib Telema eFlow meeskond jagada suurepäraseid uudiseid, sest hiljutises kliendirahulolu küsitluses (Net Promoter Score, NPS) saavutas Telema eFlow lahendus tulemuseks rekordilised 73 punkti. See tähendab, et küsimusele kui tõenäoliselt soovitaksid Telema eFlow´d oma sõbrale või äripartnerile vastasid 10 palli skaalal 9 või 10-ga kõigist vastanutest lausa 77%.
NPS on kliendirahulolu mõõdik, mis mõõdab klientide tõenäosust soovitada ettevõtet, toodet või teenust teistele ja kus enamat kui 30 punkti peetakse juba suurepäraseks tulemuseks. Kuigi NPS võib võib eri tööstusharude ja sektorite lõikes erineda, on eFlow tulemus maailmaklassi kuuluv, kuna keskmiselt on B2B SaaS (Software as a Service) IT sektoris NPS keskmiselt 44 punkti.
Telemale on klientide rahulolu ülioluline, mistõttu küsib ettevõtte oma teenuste kohta pidevalt tagasisidet. Klientide küsitluse tulemustest selgus, et kliendid soovitaksid eFlow'd peamiselt kolmel põhjusel: hea kasutajakogemus, töökindlus ja tipp-tasemel klienditugi.
Telema eFlow pakub klientide hinnangul lihtsat, mugavat ja arusaadavat kasutajakogemust, teenus on kiire, usaldusväärne ja alati kättesaadav. Kliendid tõid samuti välja ka professionaalse ja kiire klienditoe, kus uutele kasutajatele määratakse esimesteks kuudeks personaalne abiline, kes koolitab ja aitab lahenduse kasutuselevõtul.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et Telema eFlow tõi raamatupidamismaailma uue standardi, mille märksõnadeks on ajasäästlikus, kulutõhusus ja tipptasemel klienditugi.
Kui soovid saada rohkem infot Telema eFlow lahenduse kohta, registreeri end
tasuta demole.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.