• ST
  • 25.10.21, 08:00

Uku ja Merit Aktiva muudavad raamatupidamise tulevikku

Aastaks 2023 on tehnoloogiline finantsintelligent ettevõtetes igapäevases kasutuses. Eesti idufirma on selles valdkonnas teerajaja. Nende loodud Uku on virtuaalne assistent, kes juba täna automatiseerib raamatupidajate tööd ja aitab langetada paremaid juhtimisotsuseid.
Uku ja Merit Aktiva muudavad raamatupidamise tulevikku
Kui sa ei ole veel kuulnud Ukust, siis tegu on ambitsioonika Eesti idufirmaga, kes on oma südameasjaks võtnud raamatupidamise sektori innoveerimise. Uku muudab raamatupidamisbüroode ja finantstiimide töökorralduse efektiivseks ning annab juhtidele tööriistad, mis tõstavad teenuse kvaliteeti, ettevõtte kasumit ja aitavad langetada paremaid juhtimisotsuseid.
Raamatupidamise innoveerimise juures on kõige olulisem esmalt tarkvarad omavahel infot jagama panna, sest võimaldab automatiseerida raamatupidamise töid. See tehnoloogia pole enam mägede taga. Kohal on raamatupidamist muutev Uku ja Merit Aktiva integratsioon.
“Et konkurentsirikkal raamatupidamisturul ellu jääda on büroodel vaja kasutada tehnoloogilisi lahendusi, mis säästavad aega. Uku ja Merit just seda pakuvadki.”
Merit Tarkvara juht Tõnis Kask kiidab valminud lahendust:
Kolmapäeval 17.novembril kell 11:00 toimub Uku ja Merit Aktiva integratsiooni tutvustav veebiseminar.
Registreeri tasuta veebiseminarile SIIN.

Mis väärtust pakub Uku tööhaldustarkvara Merit Aktiva kasutajatele?

1. Automatiseeritud kuu kokkuvõtted
Kuu kokkuvõtete tegemine tähendab raamatupidaja jaoks tihti aeganõudvat käsitööd. Ühe kliendi andmete käsitsi kogumiseks kulub kuus keskmiselt küll vaid 5 minutit, ent 100 kliendi puhul tähendab see 8 tundi ning aastas koguni 100 tundi väärtuslikku tööaega.
Uku automatiseerib selle protsessi. Kord kuus saadetakse Merit Aktivast möödunud kuu kliendi ostu- ja müügiarvete, dokumentide jm. kannete kokkuvõte Ukusse, mille põhjal koostatakse ülevaatlik kokkuvõte.
“Automaatne integratsioon vähendab raamatupidaja töös tüütut ning veaohtliku käsitööd ning võimaldab keskenduda väärtust loovatele tegevustele.”
Uku tarkvara asutaja ja juht Rain Allikvee toob välja integratsiooni peamise väärtuse:
2. Kliendi kokkulepete monitoorimine
2019. aastal läbi viidud raamatupidamisteenuse uuringust selgus, et 95% vastanutest on pidanud kliendiga kokkulepitud hinnas korrektuure tegema. Kliendi töömahus toimunud muutused jäävad tihtilugu raamatupidamises arvel kajastamata. See tähendab raamatupidaja jaoks tasuta töö tegemist ja ettevõttele kahjumlikku kliendisuhet.
Uku muudab kliendi kokkulepetest ülevaate saamise mugavaks, sest teeb tehtud töö andmed visuaalseks raportiks. Raport võimaldab lihtsalt jälgida kliendi kokkulepete täitmist, et vajadusel saaks töömahus toimunud muudatustele õigeaegselt reageerida. Näiteks kui kliendiga on igakuiselt kokku lepitud 15 töötundi, aga tegelikult tehti 20 tundi, siis Uku toob selle erinevuse raportis välja. Enam pole vaja töötunde käsitsi kokku arvutada.
3. Automaatsed arved
Sageli koostatakse kliendi arveid ettevõtetes käsitsi, kuid see ei pea enam nii olema. Uku automatiseerib arvete koostamise. Selleks imporditakse Merit Aktivast arve parameetrid (käibemaks, artiklid jm) Ukusse. Andmete põhjal genereeritakse Ukus arved. Arveid on võimalik koostada vastavalt ettevõtte vajadusele - fikseeritud tasu, tunni- või tükitöö alusel. Genereeritud arved saab Ukust välja saata ja mugavalt Merit Aktivasse exportida. Uku kontrollib igapäevaselt ka arve tasumise staatust, et arve tasumata jätmise korral oleks sellele võimalik õigeaegselt reageerida.
“Uku arveldamine on suur ajavõit! Manuaalse andmete koostamise asemel genereerib Uku sisestatud andmete põhjal arved ise.”
Uku arveldamist kasutav 1Office’i operatiivjuht Grete Johanson ütleb Uku arveldamise kohta järgmist:
Kliendibaasi saab Merit Aktivast kiirelt ja mugavalt Ukusse importida. See teeb Uku kasutusele võtmise lihtsaks. Integratsiooni seadistamine toimub mugavalt Uku iseteeninduses ning seda saavad kasutada kõik ettevõtted, kes on Uku või Merit Aktiva kasutajad.
Pakub huvi, aga ei tea kuidas alustada? Broneeri tasuta videokõne ja leiame üheskoos just Sulle sobiva lahenduse.
Eripakkumine Ukult: Registreerides konto perioodil 21.10 – 30.11.2021 saad Uku Pro paketi 3 kuuks tasuta. Lisaks tasuta koolitus 5+ liikmelistele tiimidele.
Raamatupidamisprogramm Merit Aktiva on veebipõhine ehk pilvetehnoloogias väikefirma raamatupidamisprogramm, kus raamatupidajale vajalikud võimalused on ühendatud kasutamise lihtsusega. Kui soovite, et töö saaks tehtud lihtsalt ja kiiresti, siis on Merit Aktiva õige valik. Aktivaga tehakse raamatupidamist rohkem kui 53000-le Eesti firmale.
Eripakkumine Meritilt: 04.10-30.11.2021 kingib Merit Aktiva kõigile esmaostjatele tasuta veebikoolituse – “Alustamine lihtsam kui kunagi varem”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele