• ST
  • 28.11.19, 15:24

Plastok: ettevõte kasvab koos Standard Booksiga

Plastok OÜ tegeleb tööstuslike kummide ja plastide hulgimüügi ning töötlemisega. Tänavu täitub ettevõttel juba 10. tegevusaasta. Eelkõige kasutavad Plastoki poolt pakutavaid tooteid masinaehituse ja ehitussektori ettevõtted. Viimase puhul on tellijaid nii betoontoodete, ventilatsiooniseadmete kui ka moodulmajade tootmisega seotud valdkondadest.
Tarvo Iskül, Plastok OÜ
  • Tarvo Iskül, Plastok OÜ
Tarvo Iskül selgitab, et kogu Plastoki töö on projektipõhine. „Meilt saab kõik vajaliku ühest kohast ning iga tellimus on uus ja erinev. Oma nimega tooteid Plastokil ei ole, samas klientide jaoks saame olla võimalikult paindlikud. Saame kliendilt joonise ja valmistame detaili. Suudame leida spetsiifilisi lahendusi ja kombineerida materjali just nii nagu vaja,“ kirjeldab Iskül.

Kui töö maht kasvab, peab äritarkvara järele tulema

Plastok kasutab Standard Books äritarkvara, mis on erilahendusena nende ettevõttele kohandatud. „10 aastat tagasi oli meil Exceli tabel, aga selle maht läks peagi liiga suureks. Seejärel võtsime kasutusele HansaRaama, mis oli Standard Booksi eelkäija. Programmi standardlahendusega tulime mõnda aega päris hästi toime, aga 2017. aastaks oli ettevõtte ladu ja tootmine nii mahukaks läinud, et oli vaja midagi muuta,“ kirjeldab Tarvo Iskül.
Tema sõnul kaalusid nad ka teisi äritarkvarasid, kuid jäid lõpuks siiski Standard Booksi juurde, mis võimaldas luua juurde erilahendusi. „Programm oli meile juba tuttav, arendusi tehes ei pidanud me kordagi tööd katkestama ja ka hind tuli kokkuvõttes soodsam,“ selgitab ta.
Plastokile loodi uus äritarkvara rätsepaülikonna põhimõttel, mis tähendab, et arendused lähtuvad konkreetse ettevõtte vajadustest. Nii on võimalik väga oluline osa senisest käsitööst ja paberimajandusest automatiseerida.

Funktsioonid, mida Plastok kasutab

Plastok kasutab Standard Booksi väga laialdaselt ning igapäeva töö hõlmab kliendile pakkumise tegemist, tellimuse vastuvõtmist, tellimuse vormistamist töökäsuks, tootmiseks kuluvate materjalide arvestamist, saatelehe ja arve vormistamist, oste, materjalide tellimusi, koguste prognoosimisi ning raamatupidamist. Kasutatakse ka REST API-andmevahetuse lahendust, mis võimaldab Plastoki edasimüüjatel omada igal ajahetkel reaalajas ülevaadet sellest, milline on ettevõtte laoseis. Lisaks on arendamisel ressursside planeerimise osa, mille abil ettevõtte tootmisjuht saab tarkvaras masinate ja inimeste tööd planeerida.
Tarvo Iskül selgitab, et Plastokis kasutatakse Standard Booksi äritarkvara pea kõigil ametikohtadel: „Ost, müük, tootmine, raamatupidamine, juhid – kõik saavad oma töö programmis tehtud. Tarkvara on arusaadav ja loogiline ning ka uutel töötajatel ei võta õppimine kaua aga.

Excellenti eelised

Tarvo Isküli sõnul seisneb Standard Booksi peamine eelis tegevuste automatiseerimises. See, mis varasemalt nõudis aega ja mitmete inimeste panust, saab nüüd tehtud nupuvajutusega. „Näiteks arvete tegemise peale läks varem väga suur rõhk. Nüüd on see automatiseeritud ning ühe klikiga läheb kliendile koondarve teele,“ selgitab ta.
Plastokis hinnatakse ka Excellenti personaalset lähenemist. „Ühegi asja kohta ei öelda, „ei saa“, alati kuulatakse, antakse nõu ja leitakse lahendus. Meil on oma projektijuht ning arendused käivad üsna kiirelt,“ kõneleb Iskül. Samuti märgib ta ära klienditeeninduse, mis on aastatega aina paremaks läinud.
Kindlust loob ka turvalisus – andmed asuvad Excellenti pilves, kus on tagatud igaöised varundamised. „Ükskord inventuuri käigus tegime midagi valesti ja kogu ladu läks hetkega nulli. Järgmisel hommikul saime kõik andmed Excellenti abil taastada,“ meenutab Tarvo Iskül juhtunut.
Standard Books äritarkvara sobib tema sõnul väga hästi arenevatele ja kasvavatele ettevõtetele. „Ettevõtte algusaastatel on sul vajadusi vähem ning suur investeering tarkvarasse ei ole vajalik. Tegevuse kasvades tuleb Standard Booksi tarkvara järele ning võid kasutusele võtta just neid mooduleid ja ettevõtte spetsiifilisi kohandusi, mida sinu äri vajab,“ sõnab Iskül lõpetuseks.
Tekkis huvi? Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele