Raadiosaates „Digitark äri” uurime, kuidas erivajadustega inimesed, sh ajutise trauma ja vigastusega inimesed saavad kasutada digitehnoloogiaid ning kellele ja milliseid kohustusi seab toodete ja teenuste ligipääsetavuse seadus.
- Jakob Rosin, Mare Timian ja Annika Goroško. Foto: Andres Laanem
Saates räägime, mida ligipääsetavus praktikas tähendab ning uurime saatekülalistelt, kuidas pangandus ligipääsetavuse küsimusi lahendab. Saates saame teada, et ligipääsetavus ei ole üldse mitte ainult erivajadustega inimeste teema. Erinevatel põhjustel võib see olla meie kõigi teema, näiteks ajutised vigastused ja traumad, kroonilised haiged, lapsed ja eakad jne. Ligipääsetavus põhineb inimese elukaarel, seega on see oluline teema, et kõik inimesed saaksid osaleda ühiskonnaelus.
Saatekülalised on Jakob Rosin, ajakirjanik ja ligipääsetavuse konsultant ning Annika Goroško, LHV jaepanganduse juht. Saadet juhib Mare Timian, raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht.
Saate „Digitark äri” toetaja
AccoSuite kutsub sind tasuta konsultatsioonile. Saad praktilised näpunäited, kuidas majandustarkvara abil kulusid vähendada kuni 30%, säästa aega ning suunata need ressursid oma ettevõtte innovatsiooni ja kasvamisse. Meie ärilahendused on sulle taskukohased − olgu sul siis
start-up, e-pood või 300 töötajaga rahvusvaheline ettevõte. Tule tasuta konsultatsioonile ja avasta kasvu allikad!
Toodete ja teenuste ligipääsetavuse seadus toob ettevõtjatele kohustusi
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.