• 28.01.21, 10:00

Põhjalik aastaaruanne töötab turunduskampaaniana

Aastaaruande esitamine ja auditeerimine paistavad ebamugava kohustusena, kuid aina rohkem näevad ettevõtjad selles võimalust suurendada oma usaldusväärsust ning tõestada, et tegutsevad kooskõlas turunduskampaaniates lubatud väärtustega.
Estateguru tegevjuht Mihkel Stamm (vasakul),  Äripäeva raamatupidamise ja finantsjuhtimise teemaveebide juht Marianne Lõhmus, Grant Thornton Balticu partner ja raamatupidamise valdkonna juht Anastasia Borovaja ja Grant Thornton Balticu partner ja audiitorvaldkonna juht Mart Nõmper.
  • Estateguru tegevjuht Mihkel Stamm (vasakul), Äripäeva raamatupidamise ja finantsjuhtimise teemaveebide juht Marianne Lõhmus, Grant Thornton Balticu partner ja raamatupidamise valdkonna juht Anastasia Borovaja ja Grant Thornton Balticu partner ja audiitorvaldkonna juht Mart Nõmper. Foto: Äripäev
Kui börsiettevõtted lähtuvad juba praegu aruandluses printsiibist "mida rohkem, seda uhkem", siis 2020. aasta numbrite mõistmiseks tuleks ka teistel ettevõtetel olulisem informatsioon lisades lahti kirjutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele