• 19.01.16, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksu- ja tolliameti uus iseteeninduskeskkond e-MTA

Heaks maksulaekumiseks on vaja täita kaks olulist tingimust. Esiteks peab kogutud maksuraha kulutamine olema inimestele arusaadav ning teiseks peab maksude tasumine olema lihtne. Kui esimene tingimus sõltub kõikidest avaliku sektori asutustest, siis maksu- ja tolliameti teenuste lihtsustamise nimel saab maksuhaldur suurema osa tööst ise ära teha.
Egon Veermäe tutvustab uut iseteeninduskeskkonda e-MTA
  • Egon Veermäe tutvustab uut iseteeninduskeskkonda e-MTA Foto: Eiko Kink
Maksu- ja tolliametil on pikaajaline kogemus e-teenuste arendamisel just riigisektoris. Juba 2000. aastal pakkusime esimese avaliku sektori asutusena e-teenuseid ehk elektrooniliselt esitatavate deklaratsioonide võimalust. Selle sammuga oli toonane maksuamet innovaatilisemaid ametiasutusi mitte ainult Eestis, vaid kogu  maailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele